Social media manager

Vraag informatie op!

We zoeken ondersteuning bij onze social media strategie en de uitvoering hiervan. Samen met onze webmaster geef je een impuls aan de zichtbaarheid van VVAO Breda/ West Brabant

Voor wie geschikt?

Social media wordt nog te weinig actief gebruikt en we missen de deskundigheid. We zoeken daarom iemand met kennis en vaardigheden, iemand die op vrijwillige basis zin heeft om ons hierin een stap verder te helpen.

Wat levert het je op?

Een bijdrage leveren aan de zichtbaarheid van de VVAO betekent een bijdrage leveren aan versterking van een inclusieve maatschappijen verbetering van de positie van vrouwen.

Je verbreedt je kennis over de regio en versterkt je eigennetwerk. Uit ervaring weten we dat een bijdrage leveren aan de vereniging je carrière kansen vergroot. Indien nodig voorzien we een potentieel werkgever vaneen referentie.

Wist je dat uit onderzoek is gebleken dat onbezoldigd werk bijdraagt aan een positieve gezondheid en een hogere eigenwaarde. Nooit weg toch?

Meld je aan voor deze positie

Thank you! Your application has been sent! We will be in touch with you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.